Een goed gevulde maaltijdsalade met mozzarella, cherrytomaten, pesto dressing, rucola, pompoenpitten en een pittig pestobrood erbij!
Morgen: gewokte kip, sperziebonen, ui, knoflook, kerriepoeder en zilvervliesrijst Do: omelet met groente en kaas Vr: heteluchtfrituur met ribbel frietjes, frikandel vd jongens, kroketten voor mij. Met appelmoes en sate. Ja heel kindvriendelijk
Goed idee! Mijn man wil vis vandaag en aangezien ik liever niets eet dat ooit bewogen heeft, ga ik denk ik ook aan de linzensoep.
Ik maak een spread van tuinerwten en feta, lekker wat peper erdoor en een beetje zout. Ik rooster pita broodjes en daar smeer ik de spread op. Biefstuk bakken, in dunne plakken snijden en op de spread leggen. Zo lekker!
Lekker makkelijk. Harira soep. Burgers van de Marokkaanse slager met bulgursalade met komkommer, tomaat en peterselie. Voor zoon zoete aardappel met pastinaak en zijn favoriete gehaktballetjes in saus die ik eerder gemaakt had.
Kliekjesdag; Portugese ovenschotel met gehakt, spekblokjes, paprika en puree Sweet Chili kipstukjes Pesto parelcouscous salade
Vandaag: prakkie spinazie met een runderworst Morgen: macaroni bij mijn ouders Vrijdag: broodje shoarma met een patatje Zaterdag: nog geen idee Zondag: verse tomatensoep met een broodje Maandag: moet ik werken, nog geen idee Dinsdag: pindakip met rijst uit de slowcooker