Man kookt; falafel op wraps met een uitgebreide salade met in der andere zoete ui en olijven. Knoflooksaus maakt ie ook zelf.
Cajun aardappelen uit de oven met zoete kip en mais en avocado. (@Adje , ik heb lichte basterdsuiker, zou dat uitmaken?)
Ik denk dat dat wel kan. Donkere basterdsuiker heeft iets meer smaak, dus dan zal je misschien de honing wat beter proeven. Maar je kan altijd sleutelen aan die verhouding.
Enkel waren de aardappeltjes iets te pittig voor de kindjes. Volgende keer schaal apart zonder kruiden.
Ja dat zou gewoon moeten kunnen. Geen idee hoelang het dan om moet staan. Misschien dat @Adje dat weet.
Oh ja dat snap ik. Ik maak mijn cajunkruiden zelf en die maak ik meestal iets minder pittig, maar gewoon met aardappeltjes kan ook prima.
Zou ook kunnen, op zo laag mogelijk vuur. Zal iets minder mals zijn en de smaken trekken veel beter in met een slowcooker. Ik maak altijd het originele recept van eetspiratie. Geen idee hoe lang het dan moet pruttelen in een gewone pan. Maarcdat kan je altijd tussendoor checken door e kijken of het vlees al makkelijk uit elkaar valt.
Zelfgemaakte verse tomatensoep. Voor de kindjes met kaasstengels (simpel gemaakt met bladerdeeg en geraspte kaas), voor ons met rondjes stokbrood met daarop roquefort, walnoten, verse peterselie en zonnebloempitten. Ik twijfel nog of ik spekjes door de soep zal doen. Kan too much zijn (en zout). Misschien wat uitbakken en over de soep strooien als het in kommetjes zit.