Varkenshaas, gebakken champignons, asperges, roomsaus en frietjes. De jongste frikandel ipv varkenshaas, hij is niet zo culinair onderlegd
Kip in romige saus (met witte wijn, gedroogde tomaatjes en basilicum) uit de oven, gebakken krieltjes en een salade met geroosterde paprika, tomaat en rode pesto dressing. Weekendtoetje wordt, op verzoek van middelste dochter, een appel-hazelnootcrumble en daarbij maak ik hazelnootpraliné roomijs
Eigen gemaakte pasta saus met gehakt en congchiglie. Heb nog een bak cherrytomaatjes, knoflook, ui. Denk dat ik dat ga roosteren, dan nog verse basilicum, peterselie en gedroogde oregano en een klein bouillon blokje. In de blender en dan in de pan met het gehakt welke ik wel een beetje voor kruid met gedroogde Italiaanse kruiden en nog wat knoflook e.d. dan met de pasta en parmezaan daarnaast nog een snelle frisse salade. Voor lunch morgen op het werk maak ik gevulde aubergine met tonijn. En mijn allerliefste collega is jarig dus bak ik ook nog een bananenbrood. Die vind ze erg lekker. Dus druk keuken dagje.
Zelf kipsate maken, satesaus erbij, bloemkoolrijst en een salade van oa edamame bonen en tauge. Kroepoek voor de liefhebber
Gisteren hadden we zwarte peper kip met paprika en bosui (slowcooker), met udon noedels. En vandaag eten we kip kapsalon met krieltjes en zelfgemaakte kipshoarma