Mijn moeder deed dan standaard gebakken aardappelschijfjes (en soms lukten ze dan niet goed, heel stom), vissticks en doperwtjes. En appelmoes. Of pilav want dan vond (en vind ik nu nog steeds) ik ook mega lekker
Pilav is ook lekker ja! Er staan ook pannenkoeken op en dus nog een keer ovenfrietjes, drumsticks, appelmoes EN erwtjes op.
Tot nu toe nog niets, mijn multicooker weigerde kennelijk op druk te komen dus alles zat er nog rauw in. Nu poging 2 en anders maar bestellen.
Vandaag at ik spruitjes met parmezaanse kaas uit de oven en aardappeltjes. Morgen iets van HelloFresh wat vandaag binnen gekomen is. Ik heb trouwens wel een vraag. Ik heb vlees uit de vriezer gehaald om babi ketjap te maken (uit de slowcooker). Als dat morgenochtend klaar is en ik doe het dan in de koelkast, kunnen we dat maandagavond eten? Ik maak bijna nooit vlees wat in de vriezer gelegen heeft.
Wat bedoel je met klaar? Bereid of ontdooid? Als je het bereidt geldt in principe dat je het twee dagen kunt bewaren in de koelkast, maakt niet uit of het vlees daarvoor bevroren is geweest.
Rectificatie: ik vond een stapel vega dingen in de koelkast die op moeten. :S Gebakken piepers met boontjes en die dingen dus. Zo geen zin in.
Haha ik had zelfs al zin in pizza gemaakt door jouw man dus kan me de teleurstelling voorstellen. Kunnen de vegadingen niet in de vriezer?