Oooh, dat klinkt ook zo lekker Ik heb de mijne gemaakt van 3 tenen knoflook (recept zei 1, lachwekkend. Er is niet iets als te veel knoflook) en een uitje fruiten in wat olijfolie. Als dat een klein beetje begint te kleuren, eventjes een flinke eetlepel tomatenpuree erbij en roeren. 500 gram tomatenblokjes erbij (ik heb die gepureerd. Vind de structuur dan lekkerder.) 2 eetlepels Italiaanse kruiden, half bouillon blokje en 2 laurierblaadjes. Ongeveer 20 minuten op een zacht vuurtje laten pruttelen en vooral niet vergeten die blaadjes er weer uit te vissen, haha
Klinkt goed! En teveel knoflook kan bijna niet nee, zo lekker. Heb je nog meer tips voor koolhydraatarme recepten? Ik wil er ook op gaan letten maar ik zie door alle sites die er over zijn het bos niet meer.
Gisteren krieltjes uit de oven, gewokte sperziebonen met paprika ui en sambal, ik n een cordonbleu vandaag: nasi goreng met saté , zoetzure komkommer en een gebakken ei.
Denk aardappels, bietjes en een vers worstje.. ik twijfel nog even verder, maar grote kans dat dit t wel wordt.
Bij mij valt er helaas de komende tijd weinig te melden. Ik eet de komende vier weken: sla of brood of soep i.v.m. maagzuur Ik kom in oktober/ november weer lekker meeschrijven als de baby eruit is en mijn maag zijn plekje terug krijgt. Blijf wel lekker meelezen en jaloers zijn op jullie
Ik heb hetzelfde probleem. Heb er afgelopen maandag zelfs een topic over geopend. Voor vandaag heb ik nog wel een recept voor een heerlijke bloemkool curry, zal straks thuis eens kijken naar het recept daarvan, maar met het recept van gisteren, houdt mijn kennis ook op. Dus straks weer even verder kijken voor de rest van de week
Dit heb ik 3 x gehad. Bij mij hielp 40 mg omeprazol op een dag en vanille vla met zoet fruit er doorheen (appel, banaan..). En vaak tussendoortjes nemen. Plakje kaas, paar nootjes, yoghurtsnack, soepje (geen tomaat!), komkommer, stukje kip, wat dropjes, biscuitje.. dat soort dingen.. sterkte hoor. I feel you!
Dankje, lief! Die 40 mg omeprazol doe ik al inderdaad . Vanillevla heb ik toevallig gisteren gekocht, benieuwd wat dat gaat doen! Nu inderdaad gewoon vaak kleine porties. En om half zes voor het laatst, anders gaat het 's nachts mis. Wat een ellende, ik hou juist zo van eten
Is lastig hè?! Ik las je topic ja. Ik heb wel een kookboek maar daar staat niets in waarvan ik vrolijk word. Misschien eens proberen. Enkel de courgette pasta met avocado en uitgebakken spek lijkt me erg lekker maar dat is dan meer voor de lunch.
Gevulde courgette , paprika, aubergine? Dat kan prima koolhydraatarm of bloemkool rijst met Curry’s. taco’s maken van kaas en dan gewoon met tacolvulling. Lasagne maken met als bladen spitskool of lasagne.