Ravioli gevuld met kaas, een 5 kazen saus met Italiaanse gegrilde groente en kip. En nog extra Parmezaanse kaas er over
Broodje pulled zalm met avocado https://njam.tv/recepten/broodje-pulled-zalm-met-avocado?utm_source=Njam%21+Master+List&utm_campaign=554d215275-EMAIL_CAMPAIGN_2022_04_08_07_25&utm_medium=email&utm_term=0_1ed7dfd1bd-554d215275-183117170
Wij schuiven de risotto ook door naar morgen, ik ben te moe om te koken. Ik eet linzensoep uit de vriezer met geroosterd brood met avocado en tomaat, wat de rest eet weet ik nog niet.
Omg, die boontjes! Dat lijkt me heerlijk. Nu heb ik er spijt van dat we gisteren saaie gekookte boontjes, rosti rondjes en een tartaartjes gegeten hebben. De volgende keer maak ik deze. Bedankt voor het recept
Pastaovenschotel, met conchiglioni, pittige tomatensaus, mozzarella, zelfgemaakte pesto en Parmezaanse kaas
Allemaal restjes uit de vriezer... Hartige taart/ 'slakken' pasta/ bami en soep van een kennisje gehad.
Ik heb echt 0 inspiratie. Ik ga zo naar de winkel. Iemand tips? Kinderen eten altijd slecht op vrijdag omdat ze moe zijn. Dus kidsproof dinner
Spaghetti? En anders maak ik een makkelijke groente soep met broodjes ham en kaas uit de oven. Gaat hier er altijd goed in bij de kids! Zelf heb ik ook geen idee. Snot verkouden dus ruik en proef niks... Dus ook weinig zin in eten. Denk dat ik bami maak vanavond. Moet zo eerst naar de winkel.