Kipfilet met spek en groente uit oven, dochter naturel kipfilet, zoontje een chipolataworstje. Daarbij de heren frietjes en de dames zoete aardappelfrietjes. We eten wel allemaal verse peentjes met diepvrieserwten. Ik helemaal geen lastige eters in huis hoor...
Kijk, top opgelost Beterschap! Ehm, dit is al een heel oud bericht zie ik....hopelijk is je hoofdpijn inmiddels over
Ik had gisterenavond al de kipfilethaasjes gemarineerd in knoflook, citroen en honing. Vandaag dan pita’s met die kip en zelfgemaakte knoflooksaus en rauwkost erbij.
Voor man en kinderen couscous met rucolastoof. Voor mezelf rijst (met een restje doperwtenstoof, was nog over).
Vandaag met dochter naar Likeland geweest, dus daarna door naar de mac. Voor de rest van de week ga ik inspiratie op doen in dit topic.
Man at onverwacht niet mee gisteren, middelste dochter had geen honger , oudste dochter at ook nauwelijks, etc. Dus ik zat nog met een shitload aan eten (etters… ). Dan maar van de nood een deugd maken: we aten weer exact hetzelfde als gisteren (dat zal ze leren ) en ik hoefde niet te koken, wat mooi uitkwam, want genoeg te doen voor onze Paasbrunch morgen.
We hadden onze Korean hotpot/grill combi aangezet met daarop: kip, vis, biefstuk, mini hamburger, prei, rode ui, paprika, champignons en courgette.
Vandaag een Paasbrunch gehad, met veel lekkers en veel werk. Dus vanavond een redelijk simpele maaltijd: Varkenshaas uit de sous vide, zoete aardappelfrietjes uit de airfryer met sriracha mayonaise, en wortelkoekjes
Bij mij is zoiets als 'broodje knakworst' redelijk simpel, maar ok Zonder gekheid, je foto's op insta zagen er weer heerlijk uit!
Wij hadden kip pesto wraptaart. Een recept wat op de vinden allebei de kinderen echt lekker lijst mag