Veldsla met Roma tomaatjes, mozzarella, avocado en truffel dressing, kip uit de oven en krieltjes (van de Lidl).
Dat jullie nog ‘s avonds kunnen eten zeg Wij zaten zo bommetje vol van de brunch dat we alleen een paar toastjes brie hebben gegeten en de kinderen een tosti.
Vandaag maak ik (voor het eerst) eens een uitgebreidere iftar. Quiche met witte kool en de overgebleven pulled chicken van gisteren (dat was nogal veel), spinaziesoep, gül böreği en salade.
Restjes dag: gekookte brocoli en bloemkool, gebakken champignons met ui, een vega schnitzel en gepofte aardappel met yoghurt-knoflooksaus.
Vandaag dan een echt makkelijke maaltijd, geïnspireerd door @Magnolia29 Broodjes knakworst en tomaten-paprikasoep (homemade) Weekendtoetje: rabarber-aardbeien crumble met honing-lavendel roomijs en slagroom
Gehaktbrood met mosterdmayonaise, geroosterde krieltjes en een salade van rucola, oude kaas en druiven
Vegetarisch gehaktbrood uit de oven, knoflook-krieltjes (niet voor mij want ik heb op het moment meer last van maagzuur bij zware kost) met een van mijn favo groente: broccoli!
Grappig, wij eten dus bijna hetzelfde. Die salade klinkt er ook lekker bij, ga ik onthouden voor de volgende keer!
Wij eten vanavond Indiase curry met venkel, maïs, rijst, naanbrood en koriander-yoghurtsaus. (Hellofresh) Ik heb er erg veel zin in!
Broodje aardbei voor de jongste en de rest broodje troep(tomaat, ui, champignon en roerei) Snel eten voor zwemles