wij eten vandaag gebakken aardappeltjes met kipvleugeltjes en ik denk dat ik er salade oid bij maak..
Wij gaan aan de borrel bij vrienden rond een uur of 4. Dus zal wel gewoon een schaal hapjes en stokbrood zijn
Ik wilde soep maken maar er kwam luid protest dus ik heb het uit handen gegeven. Man maakt burgers voor ons en een lekkere pasta voor de kinderen. (Zeurpieten, nu tover ik de bataat om in stamppot met spinazie komende week )
Tomatensoep. Uit blik Met van dat stokbrood uit de oven waar al kruidenboter in zit. Lekker ouderwets
Alwéér het super uitgebreide (en zeer gevarieerde ) buffet van de all inclusive (dus toch fijn elke dag iets anders, en afruimen ging nog nooit zo snel!)
Dat gebeurt wel vaker hoor! Juist omdat ik zo veel in de keuken sta, gun ik het mezelf regelmatig om dat een keer niet te doen als het me zo uitkomt. Zonder enig schuldgevoel
Nou ik ook. Afgelopen maandag was ik zó moe. Dus geen koekjes gebakken voor m’n moeder die dinsdag altijd komt oppassen. Komt ze binnen, zegt ze: je hebt geen koekjes gebakken! Nou ja