Man heeft weer een etentje met vrienden. Wij eten op verzoek van middelste dochter rijst met tonijn en gebakken paprika en ui en daarbij een groene salade Weekendtoetje: passievruchtjelly, verse mango en aardbeien en meringuescherven
We hadden geen zin in koken en hebben sushi gehaald. En...er zijn nog 4 stukjes over. 1x raden wat ik morgen lunch
Het was echt een slecht weekend haha Gisteren Chinees gehaald met vrienden. Vanmiddag pannenkoeken bij Hans en Grietje en vanavond patat en shoarma. En dat wordt écht extra sporten van de week
Ik had vandaag spontaan een tuin vol visite vanaf half 1 vanmiddag. 4 vrienden van man, mijn vriendin met haar man en 2 kinderen en 3 vrienden en vriendinnetje van zoon. Overdag flink aan de hapjes gezeten die ik kon fabriceren met wat ik in huis had. Het was zo gezellig dat iedereen bleef eten, ik had niet zo een zin om te koken voor de hele ploeg dus ben Italiaans gaan halen. Dit eindigde in - paar porties bruscetta - paar porties soort van bruscetta's maar dan met gegrilde champignons - 2 porties lasagne - 3 porties malanzane parmegiana - 2 porties penne arabiata - 2 pizza's caprese - 1 pizza Margarita - 1 pizza salami - 2 pizza's sardegnola (pizza kaas, tomaat,paprika, ui, olijf en pittig sausje, die moet ik onthouden voor de volgende keer want smaakte heerlijk). De pizza's en bruscetta's zijn allemaal opgegaan maar van de lasagne, penne en malanzane parmegiana nog voldoende over om morgen met zijn 4tjes nog van te eten, hoef ik hoogstens een pomedoriesoepje bij te maken of een stokbroodje kruidenboter en een frisse salade bij te doen om alle 4 een goed gevulde maaltijd aan te hebben!
We eten de komende 2 dgn makkelijk. Zoon is bijna jarig en heeft nogal wat wensen voor de taart Hij wil een cijfertaart voor zijn kinderfeestje en een regenboogtaart voor zijn familiefeestje. Dus ik ga al beginnen aan de onderdelen en deze invriezen. Vanaf woensdag ben ik de rest van de week weg. Dus dit voorkomt wat stress volgende week. Vandaag bbq kip, iets van aviko aardappeltjes uit de airfryer en rode bietjes
Gister erg lekker gegeten bij een Italiaan met een hele vegan kaart vandaag maak ik roti als ik zin heb. Bekijk bijlage 725157