Tandoori aardappelschijfjes, saté schnitzel en salade van rode punt paprika en komkommer in een honing/mosterddressing.
Ik ga zo alleen op vakantie, en eet vanavond lekker makkelijk: cajun blackening zalm spiesjes van de bbq met zoete aardappelfrietjes uit de oven en sriracha mayonaise
Ik ga met vriend uit eten, Kids eten Brocolli met aardappelen en een hamburger en de oppas wou lasagne
Ik heb net goddelijk geluncht bij een sterrenrestaurant in Breskens. Ben op de fiets gegaan ivm het kunnen drinken van een paar lekkere wijntjes. Op de terugweg natuurlijk wind tegen (windkracht 5 op een dijk aan zee, best pittig…), dus ik ben nu een beetje uitgeput. Ik gok dat mijn avondeten dus het compleet tegenovergestelde wordt als mijn lunch: friet met frikandellen speciaal (heb het er toch al af gesport )
Bruschetta en salade met komkommer, gegrilde groene asperges, geroosterde hazelnoten en balsamico vinaigrette. En een dikke vette vegan Magnum toe!
Gisteren voor het eerst gemaskt, een aanrader! Ik eet vandaag: Orzo met kalkoen, spinazie en geitenkaas #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1195767 Vandaag een hele kip uit de oven (al gemarineerd) met bloemkoolrijst en sajoerboontjes.