Homemade kipburger met knoflook en dragon, daarbij gekarameliseerde ui, roasted garlic cheese spread, tomaat, sla en citroenmayonaise En kruidige frietjes van rode biet.
Vandaag staat hier couscous op het menu. Ik wel de couscous altijd met wat ras el hanout. Door de couscous vervolgens courgette en rode puntpaprika (in heel kleine blokjes), wat gewelde rozijnen en kleine blokjes feta. Soms nog een blikje kikkererwten (moet nog even checken of ik dat in huis heb nu). Wat citroensap erbij en garneren met geroosterd amandel schaafsel. Heel simpel maar altijd lekker.
Vanavond friet met snacks. Hebben een drukke middag en geen tijd om te koken. En door onverwacht werken op kantoor geen tijd om de slowcooker aan te gooien wat het plan eerst was.
Haha ik was het wel van plan, aar is wel altijd lastiger met avondeten en kinderen die honger hebben Dus ik beloof niks
Gisteren : kipfilet gevuld met spinazie en castello bleu, rösti en salade vandaag kind 1 lasagne , kind 2 hotdogs en vriend en ik mosselen
Kip madras (heel slecht uit een pakje) maar dan compenseert door de zelfgemaakte loempia's (recept gepikt van instagram van @Adje )
Pasta pesto, met in elk geval kip en een kilo broccoli en verder moet ik nog even kijken wat voor groenten er door heen gaan. Na de afgelopen dagen hebben we wat vitamines in te halen.
Misschien kan je eens proberen om het op de traditionele manier te bereiden, dus stomen ipv wellen. Zó veel lekkerder Wij eten morgen couscous, ik stoom dan vaak gewoon 1,5 kg en vries een deel in. Want het stomen is natuurlijk niet binnen 10 minuten gebeurd. In de couscous doen wij nooit kruiden trouwens omdat we het ook wel eens met (karne)melk eten of zoet met dadels/granaatappel. En de "gewone" couscous wordt toch al op smaak gebracht met de bouillon natuurlijk.