Asperge plaattaart en voor de kids Italiaanse plaattaart. Mooi woord voor pizza . Wel allemaal zelf gemaakt.
Ik had voor vandaag kipfilet, krieltjes en een groene salade en puntparika uit de oven op het menu maar man heeft me overgehaald met zijn 2en uit eten te gaan en de kinderen bij oma te laten eten. Dus mijn menu van vanavond schuif ik door naar morgen. Laatste keer met zijn 2en uit eten is misschien wel al 6 jaar geleden dus heb er wel zin in! Uiteten zonder een kindermenu bij te bestellen en rustig aan te kunnen doen omdat dochter na 1,5 uur er wel klaar mee is.
Het wordt frietje speciaal van de snackbar. Knallende koppijn, man bezig met groot project in de tuin, het is wel goed.
Hamburgers met oven frietjes, lekker van alles op tafel gooien en dan kan iedereen zn eigen burger samenstellen. Burgerbuffet noemen we dat
Geen idee of dat kan, ze geven beide wel smaak af. Maar in combinatie met de andere ingrediënten proef je ze niet als zodanig. Dus ik weet niet precies wat er met de smaak van de saus gebeurt als je het weglaat. Dank je!
Vooraf; luxe olijven + bruschetta Hoofd; tagliatelle met verse tomatensaus, gegrilde courgette, vegan gehakt, kappertjes etc en groene salade met gegrilde groene asperges, geroosterde hazelnoten en sinaasappel vinaigrette. Met olijfbrood. Toe; aardbeienslof
Het plan was spinazie a la crème met gekookte aard en slavink. Maaaar m'n moeder kwam er net aan en nu gaan we met z'n allen naar het pannenkoek schip. Ook leuk alleen gaat ons plan F1 met een borrel middagje nu ff niet door. Vanavond het weekend maar gezellig afsluiten samen
Gevulde kipfilet (geitenkaas) en honing-tijm jus, geroosterde rode ui met walnotensalsa Weekendtoetje: cappuccino-baileys panna cotta, krokant van Haagse hopjes en chocoladesaus