Worstje maar wat er bij is nog een verrassing. Straks de Lidl groente/fruit box halen en dan kies ik de groente uit Met aardappelpuree
Ik zou koken maar ik heb zo'n sad PMSerig humeurtje, dus we eten een kliekje Indonesische uit de vriezer met ovenfrites en spinazie. Wat een combinatie
Pasta Broccoliroosjes en in plakjes gesneden worst samen in de oven, pasta koken, potje pastasaus (basilicum-smaak) erbij, alles door elkaar, beetje parmezaan erover.
Man heeft boodschappen gedaan en gelukkig bedenkt hij altijd wat makkelijks als ik weg ben geweest. We eten kip krokant schnitzels, drie kleuren salade en pommes duches. Ik heb de salade met al gemaakt en ik hoop dat mam zo de kip gaat bakken.
Ik heb wat op TikTok gezien en dat ga ik proberen. Een wrap aan 1 zeide voor een kwart insnijden. Dan 4 kwarten beleggen, 1 burger met cheddar, 1 sla, komkommer, tomaat, 1 saus, 1 gebakken uien en champignon en dan de wrap kwart voor kwart opvouwen (en dat stukje kan ik niet uitleggen
Zo maak ik wel eens Tex Mex tosti’s, pulled chicken, mais/paprika, guacamole en kaas. En vouwen maar! Eet smakelijk.
Er staat prei aardappel soep op het vuur als lunch (ik heb het koud ) en vanavond denk ik Thaise curry.
Kippensoep Man en kinderen eten macaroni. Ik eet gewokte paksoi met pittige saus en udonnoedels met vegetarische crispy stick.