hoi, ik houdt mijn naam prive. maar ik heb een vraag. ik was een beetje min laatste week. moe en niet 100% gisteren was ik ook emotioneel. ik ben nog niet ongesteld geworden. ookal had ik hem wel verwacht 1 deze afgelopen dagen mijn. ongesteldheid komt niet zo precies dus opzich niet zo gek. maaaar vanochtend had ik toch het gevoel dat ik eventjes moest testen. en nou heb ik een test gedaan en heb ik een erg licht positief lijntje. ben ik nou zwanger of niet? of licht het aan de test? ik weet het niet zo goed, maar moet wel zeker weten voordat ik over de opties ga praten met mensen. is namelijk niet gepland en beetje shit situatie at the moment, dus wil geen onnodige stress rondzaaien. mijn excuses voor het lange bericht. groetjes mij.
Inmiddels heeft de magic box "gesproken" We eten sushi. Afbakbroodjes met verse vleeswaar en verse roomkaas. Allemaal in het pakket. Lekker makkelijk vandaag. Vooraf tomatensoep van gisteren en als toetje vers fruit en kwark/yoghurt. Morgen maak ik lasagne. Een lasagne pakket zat in de magic box. 2 dagen niet nadenk over wat we eten, ideaal
Wij hebben een monsterlijke drukke week, dus we eten veel makkelijk, gister spaghetti bolognese en vanavond chicken tonight.
Ik heb serieus in mijn ogen zitten wrijven omdat ik dacht dat ik opeens een ander topic had aangeklikt. Je zit hier in het "wat eten we vandaag topic". Misschien @Beheer deze even verplaatsen? Sterkte met je situatie.
Ik heb gisterenavond al de kip gemarineerd in honing, knoflook en citroen. Opbakken en met een salade op een wrap.
hey, sorry niet mijn bedoeling om ergens verkeerd neer te zetten. welk forum zou ik het kunnen zetten denk je?
wij eten vandaag zelf gemaakte garnalensoep met zelfgemaakt foccacia brood met aioli, kruidenboter enz..
C kookt altijd op woensdag en dat betekent altijd AVG Ik hou er echt niet van maar de kinderen eten hun vingers erbij op dus voor de goede vrede dan maar
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1196169/volkorenenchilada-s-met-tomaat-en-gehakt Wraps met zoete aardappel en gehakt.