Pasta salade met gerookte kip, uitgebakken chorizo, cherry tomaatjes, gedroogde tomaatjes, komkommer, pijnboompitjes, rucola en mozzarella
Lekker! Ik maak hem dus vandaag, alleen heb ik nog een komkommer liggen die op moet en die gooi ik er dus ook doorheen.
Broodje tofu. Tofu in dunne plakken, marineren in een sausje van sojasau, honing, paprikapoeder, knoflook. Bakken. Op broodjes met tomaat, mayo en waar we nog zin in hebben. (Soort vegan blt)
Groene pannenkoeken op verzoek van de Kids.. (verse spinazie door beslag heen mixen) Iig het idee dat ze nog iets van groente binnen krijgen
Vandaag kook ik niet. Moet zo nog de deur uit voor de kapper en een boodschapje, vanmiddag zit ik in een bloedheet zwembad voor zwemles van zoon en met bijna 40 graden vind ik het wel prima om iedereen zijn eigen maaltijd te laten ‘maken’. Oudste dochter en zoon eten magnetron pannekoeken, man eet een maaltijdzak van iglo (zalm) en middelste dochter en ik eten een maaltijdsalade. Zij met zalm en avocado, ik met Hollandse garnalen (+ nog extra garnalen) en avocado
Komkommer-munt gazpacho, Turks brood, pesto, hummus, tzaziki, meloen en ander fruit, olijven, rauwkost en heeeeeel veel waterijsjes.
Tortellini salade met stukjes salami, zongedroogde tomaat in balsamico en nog wat salade vulling. Watermeloen en ijsjes als “toetje”
Ik maak het mijzelf makkelijk vandaag. Lange warme werkdag, man zit 3 dagen in de UK. Dus ik maak straks hotdogs op een schaal met verschillende soorten rauwkost ernaast.
Koude kippensoep uit Senegal (recept uit oud Margriet kookboek) met broodjes knakworst en wat komkommer en tomaat.
Tomatensoep zit in de slowcooker. Vanavond focaccia en stokbrood erbij en wat komkommer en sla en dan vind ik het wel goed.
Fusili met champignons, spekjes en spinazie met daar overheen boursin cuisine. Watermeloen als toetje.