Ik gebruik n recept van Olivia Andrews, uit het boek Slow Cooked. Is n hele simpele hoor 1,5 kg tomaten 3 sjalotjes en 4 tenen knoflook gesnipperd Handje basilicum 1 liter groentebouillon Zout, peper, klein beetje suiker Tomaten ontvellen en pitjes eruit, in grove stukken snijden Sjalot en ui glazig bakken in 4 el olijfolie en onderin de slowcooker doen Tomaten erop en alle andere ingrediënten ook erbij 3 uur op low Staafmixer erdoor (in recept staat door de helft van de soep maar ik pureer alles) En nog even doorverwarmen.
Ik vind het altijd lastig met die warmte wat we moeten eten.. Hier vandaag taco's op het menu met gehakt, maïs, ui, paprika, sla, kaas en zure room.
Hier hadden we stokbrood in stukjes met smeersels en een bak hizaren salade en 8 soorten fruit in bakjes dat je je eigen fruitsalade kon samenstellen. Ze aten vandaag beter dan normaal
Wij hebben wat laten bezorgen door het Vietnamese restaurant. Echt geen zin om te koken met deze hitte
Gisteren mocht onze jongste kiezen: broodjes hamburger. Kwam goed uit met die hitte. Vandaag gebraden kip van de poelier met verse patat en sla
De pastasalade die @Adje laatst postte. Pasta salade: Gekookte koude pasta Gerookte kip Uitgebakken chorizo Mozzarella Pijnboompitjes Gedroogde tomaatjes Cherry tomaatjes Rucola (Voor de liefhebber) geitenkaas Honing-mosterdvinagrette
Broodje nepkipburger met pesto en tomaat en rucola, met romaine salade met reuze bonen, mais, komkommer etc
Vega nasi met veel groenten en ei... afgelopen dagen niet super gezond gegeten dus nu weer tijd voor wat extra groenten