Man is nog steeds weg, de jongste heeft eiiiiindelijk de laatste schooldag, dus wij gaan lekker naar de mac.
Ik maak aardappelwedges die ik rooster met knoflook, sperziebonen en een kaasschnitzel erbij. (Zo geen zin in)
Restjes en courgettesoep, ik heb een stuk of 10 courgettes uit de tuin. We hebben nog pindakip en salade over, denk dat ik nog wat aardappels bak erbij.
Ik eet een zomer zuurkoolstamppot (magnetronmaaltijd ) dat vind ik tegenwoordig helemaal het einde. Jongste dochter is logeren bij oma. En mijn oudste dochter en man eten macaroni.
Kip kapsalon: Kip, gekruid met shoarmakruiden (zie foto voor recept kruidenmix) Frietjes, gebakken Komkommer, klein gesneden Tomaat, in blokjes Geraspte kaas IJsbergsla Opt: rode ui in dunnen halve ringen Kipfilet kruiden met shoarmakruiden (zie foto voor recept kruidenmix), en aanbakken tot het gaar is. Leg een hoopje gebakken friet op een bord, daaroverheen wat kipfilet. Dan de rauwkost en tot slot de geraspte kaas. Zet even onder de grill tot de kaas gesmolten is. Bieslook-knoflooksaus: Bakje bieslook, fijngesneden Bekertje zure room Paar flink el mayonaise Peper en zout Knoflook, zeer fijngesneden of geperst Beetje citroensap Alles mengen, proeven en eventueel nog iets aanpassen. Het zijn bijna geen recepten te noemen