Ik heb net mijn nieuwe fiets uitgeprobeerd en 2 uur gefietst met zoon achterop. En ‘sportief’ als ik ben, ben ik nu totaal versleten Dus ik ga met de kinderen naar de McDonalds. Voor mezelf haal ik zo nog en maaltijdsalade oid en voor man bedenk ik ook nog iets anders.
Vakantie is begonnen voor de kinderen. Oudste heeft een feestje en eet daar. Jongste wil kibbeling. Wij eten couscous en voor mij ook wat kibbeling. Morgen halen we pizza om de vakantie te vieren
Zoete aardappelstamppot met prei, feta en zongedroogde tomaat en daarbij kip chipolataworstjes Weekendtoetje vandaag ipv zondag omdat ik dan naar een concert ga. (Hoop ik tenminste wat er zijn al twee concerten gecanceld wegens stemproblemen vd zanger): Bastogne parfait met bastogne’biscuitjes’, gekarameliseerde ananas en ananaskaramelsaus
Spareribs, ze hebben straks heel lang in de sous vide gemarineerd gezeten en dan nog even afbakken in de oven vanmiddag
Wij eten vandaag met zijn 2-en. Aardappelgratin en ovenschotel met sperziebonen, ui, paprika en spekjes. Vandaag moet ik voor mijn schoonmoeder, zij komt R. thuisbrengen na een logeerpartijtje, banoffeetaart maken dus dat hebben we als toetje