Mosselen met frietjes voor mij en middelste dochter (ik eet dan zoete aardappel frietjes). Man, oudste dochter en zoon eten kip cordon blue en frietjes. En dan nog een groene salade voor iedereen.
Ik zie wel vaker dat jij zegt dat je zoete aardappel frietjes eet en de rest gewone. Waarom is dat? Vind je dat lekkerder of gezonder?
Wij zijn laste minute nog weer een midweek op de camping. Gister patat gehaald. En vandaag spaghetti gemaakt.
Wij zijn met 17 personen op vakantie, en ik sta al dagen voor de hele bups te koken. Vandaag met zn alle naar toverland geweest dus mijn zwangere lijf kon niet meer. Oudste dochter en schoonzus hebben broodjes hamburger gemaakt.
Bbq; vegan worstje, gepofte aardappel, gegrilde perzik. Met stokbrood, linzen-tomaten salade met een berg groene kruiden, rauwkost, watermeloen.
De jongste heeft een golfsurfles op vakantie van 17.30-19.00, dus wij gaan met stokbrood, pastasalade en tapas naar het strand.
We zijn op weg naar ons vakantieadres, en voor onderweg bij de lunch hebben we sushi en kip- pesto wraps voor de kinderen. En vanavond eten we dan bij de McDonalds. Beide geheel volgens onze vakantietradities
Vegan tortilla van de Lidl met salade en misschien wat brood ofzo, echt geen zin om te koken (of eten).
Dat is ook wel lastig. Ik schud ze dan weleens om met wat olijfolie en polenta oid. Dan worden ze iets knapperiger. Of ik neem de groetjes van aviko. Die zijn best knapperig, maar ook omdat er weer banale aan toegevoegd is. Dus als ik echt gezond wil doen, neem ik het op de koop toe dat ze wat slapper zijn. Smaak vind ik dan nog steeds prima.