Taco kuipjes Met daarin: Gekruid gehakt met ui, knoflook, courgette en paprika En heb verder: Dunne reepjes sla Komkommer Tomaatjes Kaas En salsa saus/zure room
Ik marineer vanavond malse kiplapjes, lekker op de grillplaat, aardappel/rijstsalade erbij, vers stokbrood, sla, dus eigenlijk broodje kip simpel gezegd
Stomme vraag maar doe je die knoflookteentje er dan doorheen of eet je die los oid? Ik wil dit morgen gaan maken
Ik snij ze fijn en bak ze heel even mee met de uien. En dan gaan ze met de uien en spekjes door de stamppot heen. Ik hoop dat het zal smaken!
Vegetarische spaghetti bolognese, met linzen in plaats van gehakt. En dan een grote groene salade erbij. Ik kan eindelijk weer groenten eten!
Ik heb plaattaart gemaakt (bladerdeeg, tomatentapenade, verse spinazie, courgette en mozzarella). En m’n jongste heeft een broodje köfte gekregen nadat ze bij een vriendinnetje had gespeeld. Gelukkig lust ze dat niet en heb ik m gegeten. Heerlijk! Misschien heeft man ook mazzel straks, ze heeft er nl ook een meegekregen voor dr zus, en die is ook niet zo gek op vlees.
Vandaag hadden we broccoli taart met ham blokjes in bladerdeeg. En gister eenpansgerecht met spruiten spekjes paprika krieltjes. Met knoflook en ketjapsaus. En sesamzaadjes
Pittige uiensoep met ketjap en broodjes honing-ketjap pulled chicken met kroepoek, bosui en gebakken uitjes