Sla met tomaat, komkommer, ei en uitje. Daarbij bak ik aardappeltjes op en een stukje gekruide Kipfilet van de slager.
Verse spinazie met aardappelen en gehaktballen. Morgen andijviestamppot met spekjes, uitje en rookworst. Overmorgen lasagne, de kinderen lusten dat niet, die krijgen broccoli.
Stamppot boerenkool met spekjes en rookworst van de Hema met veel mosterd, gefruite uitjes en augurkjes. (Dit is mijn lievelingseten, ik kijk enkel hierom al uit naar de eerste koudere dagen. )
Tuurlijk! Ik maak het voor het eerst, dus geen idee of het echt lekker is. Ik maak het klaar in mijn crockpot express en heb het vel van de kip afgehaald en op een met bakpapier beklede bakplaat krokant gebakken in de oven (20 min 200°c) En dan denk ik dat ik de marinade in ga koken en erbij serveer als saus, of de drumsticks nog even aflakt en kort rooster onder de grill. Maar dat ligt er een beetje aan hoe het uitpakt.
Mijn man nog steeds weg voor werk. Kids mochten kiezen: gebakken aardappeltjes, potje wortels en zigeuner schnitzel kan zelf wat lekkerders verzinnen