We zouden een stoofpotje met kip eten, maar dat schuif ik door naar maandag. Morgen hebben we hapjesavond en ik sta al de hele dag in de keuken voor morgen, dus voor vandaag gaan we toch maar wat bestellen. Ik denk dat ik dan soep eet die ik voor de lunch had gemaakt (pittige wortelsoep met prei en bosui) en ik heb nog een koolrabi liggen, waar ik een salade van kan maken (met appel).
Broodje kip van la Place. Had ik zoveel zin in, ben hem speciaal gaan halen. De rest is hier nog ziek (buikgriep)
Gisteren erwtensoep en vanavond makkelijk want we vieren straks de verjaardag van de jongste in Ballorig.
Wij krijgen eters. We eten wraps met verschillende vullingen, crispy chickenstrips, gehakt/bonenmengsel, sla, colesla, komkommer, maïs, tomaat en honingmosterdsaus zodat iedereen zijn eigen wrap kan samenstellen. Idee is dat je een standaardwrap kan maken maar ook de macdonalds honingmosterdwrap
Wij hebben vanavond hapjesavond met: Rauwkost met gepofte knoflook-wortelspread en een dipsaus Mini brioche broodjes met: Ei-ham-prei salade TonijnsaladeKnakworst in spek (uit de oven) Wraps met kip, pesto en rucola Gevulde eieren met harissa Hartige madeleines (met rode ui en uitgebakken spekjes) Caprese spiesjes En nog ons weekendtoetje: Karamelbavarois met karamelspiegel, gekaramelideerde popcorn en een koraal tuile
Wij hadden ook hapjesavond. Bittergarnituur, tapasbakjes van de jumbo, rode paprika, druiven en kaasblokjes. En als toetje Ben&Jerry. Klein verschilletje maar met jouw menu, toch?