Ik ga vandaag mijn inmiddels traditionele weekendje alleen weg en heb vanavond gereserveerd bij een sterrenrestaurant (zit op 10 meter van mijn vakantiehuisje vandaan ) En gezien de berichten over de horeca ben ik extra blij dat ik voor vanavond heb gereserveerd en niet morgen. Heb ik net mazzel…
heb je een slowcooker of wil je het gewoon op het fornuis maken? ik heb wel een recept maar ik maak het altijd alleen maar in de slowcooker. De ingredienten zullen hetzelfde hetzelfde blijven maar neem aan dat de water hoeveel wel anders is dan in de slowcooker maar dat durf ik je dan weer niet te zeggen, ik maak het pas sinds ik een slowcooker heb.
Dit recept gebruik ik.. Ingrediënten: 600 gram spliterwten 600 gram fricandeau/karbonade (Moet in ieder geval varkensvlees zijn) 150 tot 300 gram spekjes (mager) Halve knolselderij 3 preien 2 bouillonblokjes (rundvlees) 1.5 liter water 1.5 rookworst (hema) Volgorde Slowcooker: Spliterwten Vlees (blokjes) Spekjes Knolselderij Prei Bouillonblokjes Water De rookworst voeg je toe als je soep nog 30-45 minuten moet slowcooken.
ik ben even inspiratieloos, wij zouden bij vrienden eten maar aangezien onze dochter en ik allebei best wel hoesten hebben we afgezegd.. maar wat we nu moeten eten, geen idee..
Stokbrood, smeersels, uiensoep, alcoholvrije glühwein, chips, nootjes.. Oliebollen en Home Alone als toetje
Sushi for one! Early dinner, zodat ik vanavond nog lekker kan borrelen met een kaasplankje, vijgenjam en rode port
Wij hadden vandaag gevulde paprika's uit de oven met rijst erbij... Eigenlijk nog niet eerder gemaakt, maar we hadden nog wat paprika's over en zochten een makkelijk recept. Zo kwamen we bij gevulde paprika's met gehakt/ui/strooikaas.. Heeft best goed gesmaakt