Man heeft boodschappen gedaan en we eten super simpel. Heel fijn want vandaag heb ik geen zin om in de keuken te staan. We eten gebraden kipfilet, pommes duchess, doperwtjes en een simpele groene salade.
Op dit moment rijdt mijn zoon voor ons naar de snackbar want heb echt geen zin om te koken. Eerst wezen werken en toen moesten de kinderen nog naar de tandarts en heb echt even geen puf om weer de supermarkt in te moeten gaan. Alle drie weer gezonde bekkies dus dat vieren we met een vette hap
LOADED ZOETE AARDAPPELFRIET MET PULLED CHICKEN Jummie!!! Wow.. heel heel groot lettertype. Hoe verander ik dit
Had het voor het eerst in de airfryer gedaan ipv de oven, smaakte exact het zelfde echter was het veel sneller klaar. Maar het is best nog wel smaakvol, echter heb ik in het verleden ook wel eens een recept gebruikt waarna we later alsnog langs de Mac zijn gereden.
Hahaha, hier moest ik echt super hard om lachen. Zelf ook een keer zo'n verrassings-baksteen gehad. Mijn schoonmoeder maakte toen ze nog leefde altijd een grote pan bruine bonensoep & vroor dit in bakjes in in de vriezer. Ik mocht dan altijd een bakje mee omdat man het niet lust. Eenmaal thuis in de pan gegooid bleek ik het bakje chili con carne te hebben.