We hebben morgen een huis vol gasten en ik ben daar al de hele week voor aan het koken, en vandaag ook weer. Dus ons avondeten wordt super simpel: pasta spinazie boursin met gerookte kip, champignons en geroosterde cherry tomaatjes.
gisteren ben ik uit eten geweest met mijn werk en man is met dochter bij de cafetaria gaan eten en vandaag eten we bij zwager en schoonzus, ze gaat thais koken.
Zoon eet buiten de deur, die gaat naar de kermis in Volendam en gaat daarvoor met vrienden uit eten bij v.d.Valk (wat een types). Man een zalm uit de oven met rosenval aardappeltjes en een salade en ik ga mosselen maken voor mezelf. Denk standaard met mosselgroente en mosselkruiden en een portie met tomatensaus, ui, knoflook, basilicum. En dochter eet stokbrood met smeerkaas.
Dochter eet bij oma steppegras met een snack en of boontjes, of doperwtjes en worteltjes En wij willen iets gemakkelijks. Waarschijnlijk vriend een uitsmijter met spek en ham, en ik een tosti. (twijfel om de diepvriespizza spinazie in de over te gooien)
Man heeft mannenavond vandaag haha. Die gaan naar de snackbar & dan karten. D. heeft een kliekje kip tandoori gegeten en ligt nu op bed. De jongens en ik hebben een pizza besteld, die gaan we zometeen lekker op de bank opeten onder het genot van een familiefilm.