Pasta pesto met onder andere kip, broccoli, bloemkool, spaanse peper, knoflook en pesto rosso. Het hele gezin eet op een ander tijdstip ivm training, dus ik heb vanmiddag alles in de ninja gegooid en die staat nu in de warmhoudstand.
De kinderen hadden mijterpizza's (was de activiteit van vandaag van onze adventkalender) Man en ik een clubsandwich van turks brood.
Wij zijn traditioneel een weekend weg met Sint, en mijn vader maakt dan altijd een enorme pan nasi voor de eerste avond (vandaag dus). Was heerlijk!
Vandaag stokbrood met wat over is van onze hapjes avond. Maar goed dat we sint gisteren vierde want onze knul is gisteravond ziek geworden. Die zal straks niet veel willen. Misschien wat crackertjes.
Gourmetten En samen met dochter deze gemaakt. Weet nog niet of we hem zo bij de koffie doen of als toetje.
Ik zit hier te scrollen om inspiratie op te doen Pasta hadden we al, gefrituurd ook, boerenkost geen zin in, hapjes hadden we gisteren, ....
Hapjes; kleine pizza’s. Bitterballen. Boontjes. Toastjes met brie, stukjes kaas en worst, biefstuk puntjes.
Wij laten de boerenkool voor morgen, tijdens de wedstrijd veel toastjes gegeten dus ik warm wat soep op