Haha ik begrijp je helemaal. Maak vaak genoeg zelf lasagnesaus, maar vind die uit een pakje toch ook wel errug lekker. Net als de lasagnette van Knorr (wereldgerechten)
We hadden nog 2 spreien. Heb een gestoofde prei met pancetta wn tagliatelle gemaakt. Met geroosterd brood knoflookboter en bruchetta. We hadden visite dus zocht iets wat redelijk vlot op tafel stond
Fajita’s (op dringend verzoek van zoon) Weekendtoetje: Churros met chocoladesaus en dulce de leche en miso roomijs
Wij hebben elders in het land een verjaardag en gaan daarna naar Five Guys tot groot plezier van man. (Zelf nooit geweest nog)
Wij hadden gisteren met 6 personen chinees besteld voor 3 personen. We eten vanavond met zn 4en de leftovers....
Ik had gehoopt nog een beetje zelfgemaakte sushi over te houden van gisteren. Het wordt toch maar een pizza in de oven schuiven, want de eters die we over de vloer hadden, vinden de sushi heel erg lekker. Haha er was niets meer Gelukkig. Ik ben altijd zo blij als visite lekker heeft gegeten bij ons.