Zoon homemade erwtensoep, dochter een diepvries pizza, man en ik homemade tomatensoep met balletjes. Daarbij ook nog stokbrood met onder andere brie, gerookte zalm, kruidenkaas en homemade eiersalade en daarnaast nog rauwkost zoals komkommer, snack tomaatjes en wortels. Lijkt heel wat, maar had na het schaatsen geen zin meer om te koken, dus beide hogedruk multicookers staan nu aan terwijl we tv kijken.
Salade van komkommer, puntpaprika en feta met honing mosterd dressing en een grillburger. Het eerste menu in een ruime week dat in de buurt komt van een soort van normale maaltijd. Man en ik werden tegelijkertijd geveld door Covid. De afgelopen dagen heeft ons gezin "overleefd" op kant en klaar pannenkoeken, instant noodles, geroosterd brood, crackers, verse groentesoep en diepvrieskliekjes. Heb nog geen 20 minuten in de keuken gestaan, stond te shaken op mijn benen en ben finaal gesloopt nu. Máár we hebben een redelijk normale maaltijd gehad
Wij hadden pizza besteld. Blijkt dat de vestiging gesloten is en ze hadden niks laten weten dus na 1,5 uur hadden we nog niets Kinderen moeten zo naar bed dus we hebben tosti's gemaakt met aardappel kroketten in de airfryer en een stukje zalm gebakken wat we nog hadden
Gisteren: bami goreng en ajam smoor Vandaag: beef burgers, geroosterde aardappel en balsamico worteltjes
alles in mij schreeuwt dat ik ( vooral vet) eten moet bestellen. Op het menu staat echter aardappels, doperwten+ wortels en vlees.
Boerenkoolstamp op verzoek van de oudste met rookworst, spekjes, zilveruitjes, augurk en lekkere dikke jus
Gisteren noedels Vandaag gekruide krieltjes, kip schnitzel en rode kool met appeltjes uit de diepvries
Chicken tonight tomaten roomsaus met extra champignons en paprika bij de kip mee gebakken. Rijst er bij.
Gisteren nasi, ei, kroepoek Vandaag gekookte aardappels, peetjes (rauw met pinda's en gekookt), lekkerbek
Ik heb Chinees besteld. Lange dag en laatste week voor de vakantie dus het is iedere dag makkelijk. Morgen Philly cheese steaks, donderdag falafel met salade, vrijdag aglio et olio en zaterdag bestellen we patat. Met kerst trouwens ook makkelijk, wij hebben heerlijk geen plannen/ afspraken staan dit jaar. Eerste kerstdag maakt man hamburgers en pannenkoeken en tweede eten we biefstuk en zelfgemaakte hasselback aardappelen en bloemkool/boontjes.
Spruitjes, tuinbonen en zoete aardappel frietjes, met een vegan kaasschnitzel voor ons en falafel erbij voor de kinderen.
Pizza’s (en een maaltijdtijdsalade voor mij). Zoon heeft kerstdiner, maar ligt vooralsnog ziek op de bank, dus kans dat hij gaat is klein.