Tomaat oregano soepje en stokbrood met humus, tappenades en safraanailoli van de olijven man op de markt. Ik had vandaag tijdgebrek ivm kerstboodschappen dus eet makkelijk.
Kerstdiner op school, geen idee wat de ouders krijgen. Als het niet genoeg is kunnen we om 8u nog aan de restjes Chinees
We hadden nog een restje kekererwten, dus daar heb ik soep van gemaakt. Knoflookbrood en een salade erbij.
Zo geen zin in maar C kookt altijd op woensdag en dan is het altijd AVG. Kipsaté schnitzels, boontjes en aardappeltjes. Ik ga zo nog een zak sla kopen en wat dingen voor er in. Heb ik toch nog een leuke dag
Ik had taco’s bedacht. Dochter haar lievelingsgerecht op het moment en dan hoef ik een keer niet dubbel te koken maar dochter heeft kerstdiner (stond ik vanmorgen niet bij stil) dus dat schuift door naar morgen en denk dat wij tijdens haar kerstdiner bij de FEBO wat gaan eten.
Ik ga als vrijwilliger helpen om het kerstdiner te verzorgen bij ouderen. Ik hoop dat ze wat over hebben. Anders eet ik daarna nog een boterham. Man en zoon hadden het over de Mac.