Ik heb voor het eerst het verspakket van AH gebruikt maar zelf o.a. gemarineerde varkenshaas, ei en knoflook toegevoegd. Ik vond het zo lekker genoeg en anders had ik er nog sojasaus en ketjap doorheen gegooid maar het was prima zo. Uiteraard nog genoeg bijgerechtjes erbij. Oja en voordat ik het vergeet, ik heb de rijst eerst gekookt en af laten koelen zodat het wat meer "fried rice" is anders wordt het zo'n kleffe bende.
Zoete aardappelsoep met stokbrood als voorgerecht en straks eten we pasta salade met zalm en gegrilde groenten
Ik heb een paar happen spaghetti Bolognese op en een waterijsje, misschien dat eten straks lukt als het wat koeler is.
Stoofpotje met kip, prei en witte wijn en daarbij een aardappelpuree met gekarameliseerde sjalotjes en bieslook
Ik eet vandaag: Ovenpasta met Italiaanse groenten & kaas #AlbertHeijn https://www.ah.nl/r/1192034 Maar dan ipv cheddar gewone kaas .
Gehaktballetjes en courgette in zelfgemaakte tomatensaus (tomaten en courgette uit de eigen moestuin ) met rijst.