Hier een soepje en stokbrood, anders te vol voor al het lekkers vanavond we gaan rond 19.00 naar mijn broer en schoonzus en hebben oliebollen, kippiepan en hapjes.
Ik kook niet vandaag, gewoon lekkere hapjes door de dag heen. We hebben nog zo veel over van gisteren na het vieren van de verjaardag van mijn oudste dochter.
Hier ook zelfgemaakte tomatensoep. En dan hapjes op tafel begin vd avond. Zoals tapas, oliebollen. Wat chips en chocolaatjes
Wij hebben zojuist Grieks besteld, voor mij giros en m'n man en schoonmoeder mixed grill. Schoonpa en zoon eten een boterham die lusten dat niet. Dochter is logeren bij m'n moeder, geen idee wat die eten.
Librije kipgehaktballetjes, spruitjes met mosterd, gebakken spek en appel en gestoomde aardappeltjes Weekendtoetje: Champagne sabayon met vers fruit en zelfgemaakte nieuwjaarsrolletjes met opgeklopte witte chocolade ganache met limoen, en daarbij natuurlijk een glas champagne (En de jongste kinderen krijgen een zelfgemaakte vanillesaus ipv de sabayon)
Wij hadden fussili pasta met een saus van broccoli, room, hamblokjes, geraspte kaas en pesto. Beetje zelf gerommeld maar was heerlijk!