Eergisteren, nasi met zelfgemaakt kip sate. Gisteren hapjes (zongedroogde tomaat. Gehaktballetjes, blokjes kaas dipstokjes, stokbrood, pesto mayonaise, ailioli gerookte zalm.) Zat in de Magic Box. Vandaag boerenkool (Magic Box van gisteren) met rookworst.
Varkenshaas uit de sous vide, homemade appelmoes met steranijs, aardappelkroketjes en tuinerwtjes weekendtoetje: Namelaka van karamel, sinaasappel-passievruchtjelly, tijgersoezen met sinaasappelroom, chocolade crumble, sinaasappelsegmenten, sinaasappel-passievrucht gel
Hollands pannetje met sperzibonen, kip & jachtsaus (maggi) en daarbij tagliatelle. Normaal gesproken doen we altijd met rijst.
Gekookte aardappelen, bietjes en vega balletjes met jus Blegh , maar het moet op. Ik denk dat ik mijn bietjes ga opleuken met gekarameliseerde noten en geitenkaas.
Mexicaanse wraptaart (vega) en een deel vegan (zonder kaas). Met daarbij voor degene die graag vlees eten pulled chicken apart. En de kinderen krijgen een lege wrap die ze zelf kunnen beleggen. Nogal wat variaties haha.
Aangezien de helft hier nog ziek in bed ligt maken we de restjes van gisteren op. (Kip tandoori) en de zieken een soepje met een boterham. Als ze tenminste iets willen eten. Kan best wat weggooien van de koelkast, heel de week al zieken en amper gekookt.