Ik maag vandaag zelf pizza met deeg van Jan. Voor de kids alleen salami tomaat en kaas. En voor ons met ui, paprika, asperges, tomaat salami en bacon. Jannie jammie!
Taco's met homemade salsa saus en guacamole, zelf gemarineerd gehakt, kaas en natuurlijk heel veel rauwkost om mee te beleggen.
Wij zijn vanmiddag terug gekomen van vakantie en de Jumbo komt morgen pas boodschappen brengen. Het werden daardoor kaast tosties van maisbrood.
In de stad bij een Japans eethuisje ramen gegeten. Zo lekker vind ik dat, en iedereen hier vindt dat lekker.
Pizza Chèvre chaud avec lardons. Dat klinkt heel chique maar is gewoon een kant en klare pizza die we vorige week hebben gekocht en niet opgegeten hebben in Zuid Frankrijk en heel schraal mee hebben genomen naar Nederland Pizza met geitenkaas en spekjes dus
Wij gaan vanmiddag om 4 uur borrelen bij vrienden. Dus zullen wel hapjes worden en snackjes uit de airfryer.
Mijn nichtje blijft eten, ik haal voor haar bij de Thai een Pad Thai met kip en voor mijn man een ander gerecht. Zelf maak ik denk ik pita's hawai want daar heb ik steeds zo'n zin in en mijn jongste dochter eet met iedereen wat mee, haha.
Niet iedereen is thuis en het is een drukke dag, dus iedereen kiest zelf iets (pizza, maaltijdsalade, poffertjes, oid)