Voor het eerst poké bowl gemaakt met o.a. kip en mango. Best goed gelukt voor een eerste keer en lekker.
Stoofpotje van kip, doperwtjes en champignons met (zoete aardappel) frietjes en een salade Weekendtoetje: Sticky toffee pudding met zoutzure butterscotchsaus en yoghurtsorbetijs
Voor het eerst ga ik mijn multicooker gebruiken die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Een hele kip ga ik erin bereiden onder hoge druk. Benieuwd of het gaat lukken! En dan rösti rondjes en wortel erbij.
Ik ga met mijn moeder uit eten vanavond, we gaan naar een Italiaan. Man en de kinderen eten gepaneerde kippendij met midden-oosterse kruiden, rijst en geroerbakte courgette en wortel, met sojamayo (HelloFresh)
Heb je dat al vaker gemaakt en Wat is het recept daarvan? Heb al meerdere malen chili con carne geprobeerd in de SC maar alles is in de prullebak beland
Wij hebben sushi besteld. Voor ons een pokebowl en voor de kinderen sushi met komkommer en krokante garnaal.
Het eten hangt hier vanavond af van de uitslag FEY-AJAX: wint Feyenoord mogen man en ik kiezen, wint Ajax de kinderen In het laatste geval gaat het waarschijnlijk een P worden.