Macaroni vandaag, lekker makkelijk. Onze oudste gaat afzwemmen vandaag voor B om 17:00 uur dus het is allemaal wat later.
Ik ben vanavond helemaal alleen, sus ik ga lekker voor mezelf kokkerellen: Gegrilde gochujang kip, gegrilde bosuitjes en een wortel-miso puree
Geroosterde aardappeltjes met bloemkool/bietjes en schnitzels. (De keus van de kinderen, allang blij dat ze groenten kiezen en deze groenten goed eten.)
Man heeft een etentje met collega's. Ik maak een grote pan verse tomatensoep. Daarbij stokbrood, zelfgemaakte flammkuchen voor mij en oudste en pannenkoeken voor de jongste.
Fusilli met een saus van ricotta, parmezaanse kaas, citroensap en -rasp en knoflook, spinazie en vega kip.
Iets kant en klaars hebben we op. Oudste is niet lekker. Mini O en M aten op de opvang. L natuurlijk enkel nog de fles..
Oh lekker! Die jalfrezi dan hè. Heb ik ook een keer gemaakt. Heel makkelijk maar wel erg zout dus ik maak het niet te vaak. Heel af en toe als ik makkelijk wil doen..
Ik heb het druk met de afscheidsfeestjes voor oudste dochter, dus ik ga vanavond niet meer koken. Worden pizza’s en een maaltijdsalade