De laatste week van mijn dochter thuis is aangebroken en daarom eten we alleen maar dingen die zij echt lekker vindt (en die lijst is klein en niet altijd even gezond ) Maar daarom eten we dan vandaag fajita’s met nog een hoop extra beleg naar keuze, zoals homemade guacamole, rauwkost, e.d.
Man bakt pannenkoeken en dochter en ik hebben net een bananen/kokos/chocolade brood/cake gebakken als toetje.
Turkse pizza's En maak kippenbouillon in de slowcooker, dan kunnen we daar een soepje van maken. Ziekenboeg hier helaas dus hopelijk doet dit nog wat
Man moest vanmorgen werken en ik heb nu late dienst, dus had man vanuit zijn werk eten bij de snackbar meegenomen. Een chicken surpreme wrap voor mij. ❤️
Allebei de kinderen hebben buikgriep en willen niks. Wij hebben maar een restje pasta saus met linzen uit de vriezer getrokken, geen energie om te koken
Gisteren wezen wokken. Ook wel eens fijn om niet zelf te koken Vandaag verjaardag gevierd dus even simpel wat vlees op de grill gedaan en wat krieltjes erbij.
Gevulde rijstbladen- vullen doen we op ons bord, ik had zoete aardappel, tofu, knoflookgarnalen, fijngesneden kool, komkommer, avocado, lente-ui, paprika om uit te kiezen. Dippen in sojasaus.