Ik maak voor twee dagen kip madras. Dan is morgen alleen ff verwarmen man werkt dan tot 18 en meestal uitloop natuurlijk ondanks dat ie thuis werkt.
Ik heb echt helemaal nergens zin in. Ik denk dat het zo maar een tosti met tomaatjes erop wordt ofzo.
Wij hebben bietjes, rosti en speklapjes op bij mn schoonmoeder. Voor morgen ga ik pompoen-, tomaat, paprikasoep maken. Met een stokbroodje erbij.
Naar Italiaans recept: Ingrediënten (4 personen): 400 gr spaghetti 2 eieren 2 losse eidooiers 60 gr geraspte parmezaanse kaas 2 eetlepels olijfolie 30 gr boter 2 teentjes knoflook 200 gr spekjes Kook de pasta al dente. Kluts de eieren, eidooiers en parmezaanse kaas en breng het op smaak. Verhit de olie en boter in een grote braadpan en bak de knoflook met de spekjes krokant. Doe de uitgelekte spaghetti in de braadpan en roer alles goed door. Haal de pan van het vuur en roer het eimengsel erdoor. Serveer direct.
Noedels met wokgroente en krokant gepaneerde kipstukjes. Schoonouders eten mee en hebben serieus nog nooit noedels gegeten Hoe dan?!
Laatste avond met oudste dochter en dan moeten we haar een jaar gaan missen Maar we maken er maar een klein feestje van en gaan gezellig fonduen.
Simpele pasta maar wel de lekkerste. Spekjes, ui, prei, courgette, tomatenpurree, kookroom, wat kruiden en geraspte kaas
Ik eet alleen en maak een salade met rucola, tomaatjes, avocado, mozzarella en pijnboompitten. Ik denk dat ik er een Italiaanse bol bij haal.