Man en kinderen eten vanavond hutspot en ik zuurkool stamppot. Ik kwam gisteren een verspakket voor mosterdsoep tegen bij de appie. Net eens gemaakt om in te vriezen. Maar ik vind het best tegenvallen. Je kunt het geen mosterdsoep noemen omdat er een druppel mosterdsaus in zit . Ik heb het snel aangepast naar wat wij lekker vinden.
Vandaag worstenbroodjes vorig weekend gemaakt. Krentenbol, net uit de oven. Waarschijnlijk met een groentesoep. Tussendoortje eierkoek, zit nu in de oven. Al lijkt het wat droog. Lijkt zo simpel Ook nog eenvredtje stamppot voor de liefhebber. Niet voldoende voor iedereen. Ik denk dat de rest zich opoffert
Ik heb soep gemaakt, zou met stokbroodje doen, maar hij heeft er net een pizza in gegooid. Dus allemaal een kop soep en een kwart pizza. Maar mijn oudste is niet fit en eet daarom niet zo goed. Dus zij eet misschien alleen een appel en toetje ofzo
Kip tandoori. Ik heb nogal veel van die Knorr pakketten op voorraad . De kinderen vinden het lekker en ik vind het wel makkelijk voor na zwemles.
Gister boerenkoolstamppot. Vandaag nog een restje daarvan, een restje couscous en een restje boeuf bourginion. Dus iedereen mag kiezen wat die wil eten.
Wij aten gister stamppot boerenkool. Eens even kijken wat ik vanavond voor iets simpels op tafel ga toveren.