Makkelijk vandaag. Zoon heeft een feestje en eet daar. Ik ga met mijn dochter high tea doen samen met mijn zus en haar dochter. Vanavond eten wij dus simpel, soep met miss nog een boterham (afhankelijk hoe vol we zitten) en voor mijn man haal ik een kant en klare bami
Gisteren een ovenschotel van restjes: aardappelpuree, kipshoarma, prei, paprika en ui en uiteraard lekker veel kaas. Een soort kapsalon-achtig ding besef ik me nu ik het opschrijf Vanmorgen heb ik de slowcoocker aangezet met het babi pangang recept wat ik hier vaker voorbij heb zien komen. Dat eten we met rijst en wokgroente. Ben heel benieuwd!!
Rijst met een rode curry (paksoi, paprika en kokosmelk + boemboe) en voor de groenteweigeraar (jongste) onder ons rauwkost (want dat is geen groente uiteraard) en satésaus er bij.
Ik heb voor 10 man pannenkoeken gebakken. Mijn dochter wil er maar 1, want had bij een vriendje ook op. Moeder netjes gevraagd, want mijn dochter had gezegd dat we dat vanavond ook zouden eten. Toen ik zei dat het mocht, wat eet heel de week al slecht door verminderde eetlust, noemde ze zichzelf een bofkont
Lekker lekker. Wij zijn al een hele tijd niet geweest, maar misschien komt daar vrijdag verandering in