Bietensalade uit Simpel, gebakken aardappels , voor mij een stuk zalm en voor vrouw een vega kipschnitzel. Zowel biet, zalm als de schnitzel komen uit de vriezer
Gister hadden wij gebakken aardappel blokjes met knoflook, witlof en een gehakt schnitzel. Vandaag nog even kijken wat het gaat worden.
https://ashleywillems.nl/pindakip-uit-de-slowcooker-super-lekker/ Nog niet eerder gemaakt, dus weet niet of het een succes is.
Mexicaanse wraps met gehakt, courgette, ui, champignons, mais, lente ui en kaas met een guacamole dip. De kinderen eten kliekjes
Gebakken aardappeltjes in schik, zelfgemaakte gehaktballetjes en verschillende groenten: bietjes/erwtjes/salade van spinazie met tomaatjes.
Mhamsa (parelcouscous-soep) van bottenbouillon met groenten. Voor man en kinderen nog stokbrood met crème fraîche erbij.
Dit schuift door. Jongste dochter bleef ingebracht bij een vriendinnetje eten en ik moet er ook nog aan wennen dat er standaard met 1 minder zijn. Voelt als heel weinig om maar voor 4 personen te kijken, bijna niet de moeite Zoon kreeg poffertjes, middelste dochter en ik een maaltijdsalade en man en iglo maaltijd (tagliatelle zalm)
Man en ik een lekkerbek (ik een halve, hij smaakte me niet), kids vissticks met wat gebakken aardappelschijfjes en doperwten.