Aardappelschotel met voor de kinderen sperziebonen en vis en voor ons witlof ham kaas en een kipkrokant schnitzel
Ik ben vandaag alleen dus net eens even wezen kijken wat er zoal nog in de koelkast ligt. Dan hoef ik ook geen boodschappen te doen. Ik heb nog broccoli liggen. Wat zoete aardappel. Na 3 dagen vegetarisch vandaag iets met wat vlees, er liggen nog hamblokjes. En een schaaltje rucola met tomaatjes. Beetje een allegaartje maar met een glaasje wijn er bij gaat het best smaken denk ik
Ik maak pasta met zelf gekruid gehakt, gebakken groenten en geraspte kaas. Kwak curry erbij en een prima pasta voor de kinderen ook.
Wij hadden een vet pot haha. Kip shoarma met broodje pita. Veel saus. Sla, tomaat, augurk etc etc. En patat erbij.
Wij zijn vandaag beide laat uit ons werk, dus het wordt iets makkelijks. Tomatensoep wil de oudste graag, dus doen we dat een keer. Lekker makkelijk uit blik en dan voor ons een stokbroodje filet en de meisjes een worstenbroodje.
Nachoschotel met pulled pork, cheddar, lenteui en creme fraiche. Met een salade. De pulled pork gisteren al in de slowcooker gemaakt, dus vandaag alleen nog in de oven schuiven.