Vanmorgen moest ik 20 pannenkoeken bakken voor de lunch van zoon”s klas. Maar ik had nog beslag over dus heb nog genoeg pannenkoeken over om in ieder geval twee kinderen goed van te laten eten. Misschien bak ik nog een paar voor man en mij. Of hij eet nasi uit de vriezer en ik maak een omelet oid.
Ik ben moed aan het verzamelen om van de bank af te komen en me naar het aanrecht te begeven.. ik ben ziek, en het idee in eten staat me totaaaal niet aan. Maar de kinderen willen wel iets eten, maar pffff…
Gister spontaan met vrienden chinees besteld. Vandaag dus de krieltjes met sla en speklap van gisteren.
Gisteren met een vriendin uit eten geweest. Kids en man hebben frietjes met snacks op. Vandaag komen mijn ouders eten en mijn man wilt al heel lang Chinees halen dus dat wordt het
Witlofstamppot met gemarineerde varkensfiletlapjes (marinade van mosterd, honing, ketjap en citroensap)
Gisteren werd het vers gebakken rougag-brood, slata mechouia uit de vriezer en verse gebakken tonijn. Vandaag couscous met o.a ui, courgette en kikkererwten, voor mezelf waarschijnlijk alleen kikkererwten met groenten. Ook ben ik een grote pan groentensoep aan het maken, alvast voor morgen. Na 1 nacht in de koelkast is soep véél lekkerder, als de smaken goed ingetrokken zijn.