Ovenschotel met kip, champignon, ui, broccoli, bloemkoolrijst en een soort van ei-kaassaus Hoop dat het lekker is, wat het ziet er niet uit haha
Van vrienden een krop andijvie gekregen. Man en zoon lust dat niet. Dus ik eet andijvie stamppot met spekjes. Zoon en man eten broodje visstick.
man en dochter eten capucijnerschotel bij opa en oma. Ik heb op mijn werk een patatje stoofvlees gegeten..
Vandaag dagje Enkhuizen gedaan en daar heerlijk Libanees gegeten. Baba ganoush vooraf en imam bayildi (gevulde geroosterde aubergine) als hoofdgerecht. Toen nog één stukje heerlijk lichte baklava. Straks nog een soepje met wat toastjes en een vegan worstenbroodje.
Bloemkool met kerriesausje, braadworst (ik niet want ik vind dat echt niet lekker en veel te vet) en man en dochters hadden er aardappelkroketjes bij. Ik had aardappel anders.
Mijn man heeft van de week uit zichzelf boodschappen voor het eten van vandaag gekocht; kip madras uit een pakje. Hij wist dat ik het vandaag druk zou hebben dus dacht dat ik zo eerder klaar zou zijn. Wel lief bedoeld dus.