Spaanse tortilla met aardappel, chorizo, paprika, ui en mais. Eerste keer dus geen idee of het lukt/lekker wordt.
Kindjes net Allevier in bed. Oven staat net voor te verwarmen en man is aan het dweilen. Even een was aandoen en vanavond: pizza en wijn. Ik kan daar echt zo naar uit kijken haha!
Wij hebben vanavond weer een gospelavond dus met een aantal mensen gaan we macaroni klaar maken voor 20 personen , inclusief tomatensalade en een toetje.
Ik had verse erwtensoep als lunch. Vanavond uit eten bij de favoriete italoaan met werk dus man eet met de kinderen.
Man staat deeg voor een focaccia te maken en ik maak straks een bloemkoolsoep voor erbij. Net terug van een tripje waar we uitgebreid gelucht hebben dus even licht eten straks.
Dat is patat met groenten en spekjes. Origineel met champignons, ui en spekjes. Dat bak je samen en dat gaat dan bovenop je patat. Lekker met curry. Wij gebruiken champignon, paprika, prei, doperwtjes en spekjes. Beetje kruiden naar smaak. Ook heel lekker om dat prutje bovenop de patat te doen en met wat cheddarkaas in de oven. Supersimpel maar heel lekker!