Hier wordt het vanavond of Dürüm of Burritos uit een pakje van Knorr. Hoogzwanger, dus we gaan voor wat makkelijker koken.
Vanavond karbonades, gekookte aardappelen en groenten. Die groenten zijn witlof en/of verse worteltjes met doperwten uit pot.
Linzensoep en courgettepannenkoekjes. En we halen straks speciaal brood bij de bakker die ze alleen in ramadan verkopen Daar eten we een restje slata mechouia bij (pittige dipsaus met olijfolie).
Door uitlopende vergaderingen en trainingen onder etenstijd is het hier chaos, we eten soep uit blik met stokbrood.
Heel saai AVG vandaag. Zoon mocht de groenten kiezen; rode kool met appel (uit de diepvries). Had nog een hamburger en wat kipfilets in de vriezer dus dat gaan we erbij bakken en gekookte aardappelen.
Zoon en dochter eten rosti, kipcordonbleu en wortels. Jongste brood want die spuugde vanmorgen alles onder en heeft nog last van zijn buik. En ik eet een restje van gister, chicken parmesan pasta. Oftewel pasta met kip, champignons, knoflook en basilicum in een roomsaus. Hun aten dat gister toen ik op mijn werk at
Kids en man aten gisteren : aardappelen, bietjes en sucadelapjes. En vandaag: aardappelen, worteltjes en slavinken. En ik eet beide dagen noedels met groenten en sucadelapjes
Ik heb aardappel, kipdrummets en mexicaanse roerbakgroenten tot m'n beschikking. Daarmee iets lekkers in elkaar toveren. (Gelukkig een heleboel kruiden ook in m'n kastje)