Gisteren een ovenplaat met aardappelen, zoete aardappelen, broccoli en een kipcorndonbleu in caprese style Vandaag risotto met spinazie, pompoen en geitenkaas. Restjes opmaken
Vandaag eet middelste dochter niet mee ivm een etentje met haar klas en ik heb nog een hoop pasta van gisteren over. Dus man en kinderen eten dat en ik maak voor mezelf wel weer een maaltijdsalade of boerenomelet oid.
Gisteren maakte ik een typisch Tunesische iftar: tchichasoep, mahdjouba en brik. En daar is nog van over voor vandaag dus eten we dat opnieuw.
Wij aten gisteren zuurkoolschotel en daar is nog van over voor mij en mijn man. De kinderen eten wortels, aardappels en vissticks.
Ik ga straks mijn halfjaarlijkse weekendj alleen weg. En ik ga naar een onbewoond eiland , maar dat betekent ook dat ik goed na moet denken wat mee te nemen aan eten, want ik moet straks alles meeslepen op een boot en kan niet zomaar even boodschappen gaan doen tussendoor. Vanavond maak ik een warme salade van geroosterde bietjes met rucola, pecannoot, crema di balsamico, gekarameliseerde rode ui, kappertjes en burrata met een lekker glas witte wijn erbij
Wij eten deze vanavond https://www.leukerecepten.nl/recepten/oosterse-pitabroodjes-met-runderreepjes/