Ik ben druk aan het koken voor de Paasbrunch van morgen. Dus vanavond lekker makkelijk, en ieder wat wils. Twee kinderen eten pizza, man eet loempia’s, middelste dochter en ik eten een maaltijdsalade.
Vandaag komt er iemand mee-eten, man heeft mloukhia gemaakt, dus dat wordt er gegeten, met stokbrood erbij. Maar omdat ik dat niet verdraag eet ik zelf rijst met groenten. Wel allemaal met tchichasoep erbij.
Wraps kruidenroomkaas - sla en kipfilet. Vanmiddag in de stad nog wat Vietnamees gehapt o.a. loempia en banh boa.. dus vanavond een lichte maaltijd.
Brunch for dinner We hebben nog een hoop over van onze Paasbrunch, dus met een beetje verdelen kunnen we daar nog prima van eten. We hebben nog: Ottolenghis’ bloemkooltaart Citroen-maanzaad cupcakes Hazelnoot-frambozenslof Broodjes met oa garnalen-avocadosalade en eiersalade met bieslook en kerrie En een paar wentelteefjes van briochebrood
Oh ja, en ik heb natuurlijk nog een weekendtoetje (staat al gedeeltelijk klaar, dus dan ook maar op tafel) Mini pavlova’s met mascarponeroom, lemoncurd en frambozen en aardbeien
Echt geen idee. Er is hier niemand die weet wat we moeten eten, en ook niemand die initiatief neemt om het te bedenken. Ik wacht rustig af. Weet wel 1 ding, het wordt geen bestellen of eten dat met een P begint. Ik ben heel benieuwd