Spekfakkels van het stokje af, gebraden Met paprikamix, ui en rode spek. Twisters uit de oven(aardappel krullen) Spitskool met rode spek
Veel te ongezond, we zijn naar nemo geweest ( verschrikkelijk druk, dus nooit meer) ik had in de stad als lunch loaded Fries met bacon en kaas. Bij nemo een stuk taart en drinken, en daarna hebben we een terras gepakt bij ons in de buurt met een flinke borrelplank. Dus nu aan een salade caprese.
Wij knallen de bbq even aan. Heb zalm met huid, een steak, wat grote garnalen, champignons en rucola. Helemaal lekker!
Wij eten straks mock preipol: stamppot met het groen van Egyptische ui (bij gebrek aan prei) en stukjes gekookt ei.
Zoete aardappelfriet, gegrilde köfte met een yoghurtsausje en gegrilde groenten (aubergine, courgette, ui, paprika en champignons).
Oeh @Adje dat zou mijn leven kunnen zijn (wens dan hahaha): drie keer uit eten. Ik word daar zo blij van! Ik heb wat in het vooruitzicht: met Hemelvaart een nachtje aan zee en eind juni 3 nachten Ameland. Kijk nu al waar we gaan eten Hier vanavond kalkoenschnitzel, gebakken aardappels en sla.