Vanochtend werden de boodschappen bezorg net op tijd, zodat mijn man nog kon helpen inruimen (hij moest om 10.10 uur de deur uit) en ik voorbereidingen kon treffen voor het avondeten en nog op tijd naar mijn ouders kon (had rond 10.45 uur afgesproken). Heb de vulling voor kip kersentaart gemaakt en aardbeien gewassen en schoon gemaakt voor het toetje. Vanavond alleen nog salade erbij maken en de vulling met kaas in bladerdeeg doen.
Tomaten-basilicumrisotto met kip krokant schnitzel Weekendtoetje: Nutella panna cotta met frambozenjelly, chocoladebiscuitje, frambozencoulis en frambozen
Wij zouden gaan bbq-en maar er komt toch nog wel wat regen aan, dus zetten we de gourmet aan. Ook leuk
Gebakken aardappelen met champignons en uien. Pulled chicken en varkensvlees spiesjes. En nog een Italiaanse salade en Waldorf salade. (Allemaal uit To good to go, behalve de ui)
Kippendrumsticks (favoriet van de oudste en al heel lang niet meer gehad) met frieten en salade. Niet te veel gedoe
Laatste dag vd vakantie, kinderen wilden een Happy Meal Man en ik aten risotto met veel groente en kip.